Jak je řešena výměna na pobočce, kde nemáte zboží skladem? | HUSKYCZ.CZ

JAK JE ŘEŠENA VÝMĚNA NA POBOČCE, KDE NEMÁTE ZBOŽÍ SKLADEM?

Zboží se v takovém případě na danou pobočku objedná. Ovšem pouze za předpokladu, že zboží je skladem na jiné pobočce nebo centrálním skladu.

Na vašem soukromí nám záleží

HUSKY CZ, spol s.r.o. potřebují Váš souhlas s použitím souborů cookies k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies". Podívejte se jak Google zpracovává osobní údaje.

máte
dotaz?
chat
CHCETE POMOCT S VÝBĚREM?
Ozveme se Vám v nejbližší možné době v pracovní dny 9:00-16:30.
Ozveme se Vám v nejbližší možné době v pracovní dny 9:00-16:30.